افزونه‌های ضروری برای وردپرس

wordpress

در این نوشته تلاش می‌کنم فهرستی کامل از افزونه‌های با کیفیت و مفید که در هر سایت و وبلاگ وردپرسی شامل سایت‌های شخصی، سایت‌های سازمان و سایت‌های شرکتی و فروشگاهی مورد نیاز هستند را جمع‌آوری کنم.
لطفا چنانچه افزونه‌ای که دارای این شرایط است و در این نوشته نیامده است، در بخش کامنت‌ها آن را معرفی نمایید تا پس از بررسی در این نوشته اضافه شود.

All in One SEO Pack

برای بهینه‌سازی سئو در وردپرس، افزونه‌های گوناگون وجود دارند. یکی از بهترین افزونه‌های موجود All in One SEO Pack است که تقریبا تمامی کارهای مورد نیاز برای بهینه‌سازی داخلی سایت را به خوبی انجام می‌دهد.
برای مشاهده و دانلود اینجا کلیک کنید

Resize Image After Upload

یکی از مشکلات مهم در ایجاد سایت‌های جدید، کاربران مبتدی هستند که تصاویر آپلودی را با کیفیت و حجم زیاد در سایت آپلود می‌کنند. این افزونه تصاویر آپلود شده توسط کاربران را به صورت خودکار تغییر اندازه می‌دهد و پس از فشرده‌سازی و کاهش حجم روی سرور ذخیره می‌کند. افزایش سرعت بارگزاری صفحات و دریافت رتبه‌ی سئوی بهتر از نتایج نصب این افزونه است
برای مشاهده و دانلود اینجا کلیک کنید

Contact Form 7

ایجاد فرم‌های مختلف برای ارتباط مشتریان و مشاهده کنندگان با مدیر سایت وظیفه‌ی این افزونه است. هرچند این افزونه در مقایسه با برخی افزونه‌های مشابه امکانات ظاهری کمتری دارد، ولی از نظر فنی و قابلیت توسعه در سطح بالایی قرار دارد.
با توجه به توسعه‌پذیری Contact Form 7 افزونه‌های دیگری نیز در کنار آن قابل نصب هستند که امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند. امکاناتی مثل ذخیره سازی پیام‌های ارسال شده در بانک اطلاعاتی.
برای مشاهده و دانلود اینجا کلیک کنید

WP-Optimize

این افزونه برخی فعالیت‌های پاکسازی و بهینه‌سازی را روی جداول بانک اطلاعاتی به صورت خودکار به انجام می‌رساند. فعال‌سازی این افزونه به ویژه در سایت‌های بزرگ و پر بازدید می‌تواند تا اندازه‌ای در کاهش حجم جداول و سرعت عملکرد سایت اثرگذار باشد.
برای مشاهده و دانلود اینجا کلیک کنید

Facebook Open Graph, Google+ and Twitter Card Tags

شبکه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک، گوگل پلاس و توئیتر و همچنین شبکه‌های اجتماعی موبایلی مانند تلگرام، هنگامی که کاربران مطالب سایت شما را به اشتراک بگذارند به صورت خودکار تلاش می‌کنند، عنوان، توضیحات و تصویر مناسبی در کنار پیوند سایت شما نمایش دهند. با استفاده از این افزونه که تگ‌هایی خاص با نام OpenGraph را به سورس سایت شما اضافه می‌کند، مطمئن خواهید بود که پیوندهای به اشتراک گذاشته شده از سایت شما با ساختار مناسبی برای بینندگان به نمایش در خواهد آمد.
برای مشاهده و دانلود اینجا کلیک کنید

این نوشته در SEO, امنیت, برنامه‌نویسی, وردپرس ارسال و , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>