PhraseExpress

PhraseExpress

اگر روزانه مدت زیادی از کامپیوتر استفاده می‌کنید به احتمال زیاد بخش قابل توجهی از زمان شما صرف تایپ مطالب تکراری می‌شود. مطالبی مانند نشانی سایت‌ها، امضا پای نامه‌های الکترونیک، نقل قول‌ها و بسیاری کاربردهای دیگر.
با استفاده از این برنامه می‌توانید عبارت‌های پرکاربرد را با تایپ چند حرف یا یک کلید میانبر کوتاه کنید. برای مثال ممکن است بخواهید عبارت کوتاه «امضا-» را پایین نامه‌های خود بنویسید و نرم‌افزار به صورت خودکار امضای شما به همراه یک نقل قول اتفاقی را در آن محل قرار دهد.

یکی دیگر از کاربردهای مفید این برنامه توان انجام کارهای تکراری با ایجاد ماکروها است. کارهایی از قبیل باز کردن یک برنامه، کلیک کردن در محلی خاص، باز کردن یک وبسایت، کپی کردن متن از Clipboard و دیگر کارهای متداول در ویندوز.

روشن است که این نرم‌افزار چه کمک بزرگی برای برنامه‌نویسان به شمار می‌رود.

استفاده از PhraseExpress برای کاربردهای شخصی رایگان است. این نرم‌افزار از سیستمی درونی برای تشخیص کاربران تجاری بهره‌گیری می‌کند. برای اینکه از غیرفعال شدن نرم‌افزار جلوگیری کنید از به‌کارگیری امکانات شبکه‌ای نرم‌افزار خودداری کنید و عبارت‌های تجاری مانند «VAT» و «Order» را در جملات خود قرار ندهید.

برای مراجعه به سایت برنامه اینجا کلیک کنید

برنامه‌های رایگان دیگری که کاری مشابه انجام می‌دهند در اینترنت قابل دسترسی هستند. اگر از نرم‌افزاری دیگر که ویژگی‌های بهتری دارد، استفاده می‌کنید، آن را در بخش نظرات معرفی کنید.

این نوشته در نرم‌افزار ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>